Loading... 
 
DNEVI PRAKSE JAVNIH NAROčIL

Uvod

Vabimo vas na strokovno srečanje naročnikov in ponudnikov v postopkih javnega naročanja, ki je nastalo na pobudo udeležencev 5. Kongresa javnega naročanja in na katerem bomo v ospredje postavili popolnoma vse aktualne teme, ki prinašajo največ nejasnosti v praksi.

Cilj tokratnega srečanja je udeležencem ponuditi povsem praktično dvodnevno srečanje, na katerem bomo v ospredje postavili reševanje vseh dilem, ki so se pojavile v času enoletnega delovanja novega zakona ZJN-3.

Prvi dan bomo z izkušenimi strokovnjaki s področja javnih naročil pregledali praktične prednosti in pomanjkljivosti vseh postopkov javnega naročanja, iskali bomo razloge za izključitev ponudb ter pregledali aktualno prakso Državne revizijske komisije v zvezi z dopolnjevanjem, pojasnjevanjem in spreminjanjem ponudb po roku za prejem. Čas bomo namenili tudi praktičnemu prikazu razpisne dokumentacije in pripravi dokumentacije naročnika.

Drugi dan bomo v okviru sekcije javnih naročil gradenj osvojili, katere so posebnosti razpisne dokumentacije po FIDIC, in se seznanili s spremembo ZPVPJN pri odločanju o revizijskih zahtevkih.

Srečanje je namenjeno tako naročnikom kot ponudnikom v postopkih javnega naročanja ter vsem, ki iščete praktične nasvete in konkretne odgovore na svoja vprašanja.

KOMU JE NAMENJENO SREČANJE

  • ponudnikom v postopkih javnega naročanja
  • naročnikom v postopkih javnega naročanja
  • strokovnjakom, ki so odgovorni za pripravo ponudb oziroma za vodenje postopkov javnega naročanja
  • članom strokovnih komisij pri naročnikih
  • strokovnjakom, ki se ukvarjajo z vodenjem in načrtovanjem investicij
  • vsem drugim, ki aktivno in po strokovni plati pripomorejo k razvoju prakse javnega naročanja v Republiki Sloveniji

PROGRAM IN URNIK

09:00
Uvodni nagovor
/

1. Sekcija POSTOPKI IN OKVIRNI SPORAZUMI

09:15 - 09:50
Pregled praktičnih prednosti in pomanjkljivosti vseh postopkov javnega naročanja
Sašo Matas, generalni direktor Direktorata za javno naročanje na Ministrstvu za javno upravo
09:50 - 10:25
Kako pravilno izvesti postopek s pogajanji in kaj pomeni njegova dvofaznost
Maja Prebil, odvetnica v Odvetniški družbi Potočnik in Prebil o.p., d. o. o.
10:25 - 11:00
Kako pravilno skleniti okvirni sporazum in kdaj se ga uporablja
Branko Kašnik, Inštitut za javno zasebno partnerstvo
11:00 - 11:30
Razprava z možnostjo zastavljanja konkretnih vprašanj
/
11:30 - 12:00
Odmor
/

2. Sekcija PREGLEDOVANJE IN OCENJEVANJE PONUDB

12:00 - 12:35
Preverjanje razlogov za izključitev za domače in tuje ponudnike
Jana Habjan Piletič, JHP d. o. o.
12:35 - 13:15
Kako postopati v primeru pomanjkljivo predloženega ESPD-ja
Maja Kokovič, Ministrstvo za javno upravo
13:10 - 13:45
Kakšen je pravilen pristop v zvezi z ocenjevanjem in razvrščanjem ponudb
mag. Urška Skok Klima, Direktorat za javno naročanje pri Ministrstvu za javno upravo
13:45 - 14:15
Razprava z možnostjo zastavljanja konkretnih vprašanj
/
14:15 - 15:30
Kosilo
/

3. Sekcija DOPOLNJEVANJE, POJASNJEVANJE IN SPREMINJANE PONUDB PO ROKU ZA PREJEM

15:30 - 16:05
Praksa Državne revizijske komisije v zvezi z dopolnjevanjem, pojasnjevanjem in spreminjanjem ponudb po roku za prejem
Borut Smrdel, predsednik Državne revizijske komisije
16:05 - 16:35
Mejni primeri v zvezi z dopolnjevanjem, pojasnjevanjem in spreminjanjem ponudb po roku za prejem
mag. Marko Žvipelj, odvetnik v odvetniški pisarni Mužina, Žvipelj in partnerji, d. o. o.
16:35 - 17:10
Praktični prikaz razpisne dokumentacije in priprave dokumentacije naročnika, da se naročnik izogne revizijskim zahtevkom v zvezi s pregledovanjem in ocenjevanjem ponudb
Marko Soršak, župan občine Hoče Slivnica
17:10 - 17:30
Odmor
/
17:30 - 18:30
Razprava z možnostjo zastavljanja konkretnih vprašanj iz sekcij celega dne
/
21:00
Večerni dogodek
/

4. sekcija JAVNA NAROČILA GRADENJ IN NJIHOVE POSEBNOSTI

09:00 - 09:35
Kako pripraviti dokumentacijo gradenj, da bo naročnik lahko zahteval odpravo napak
Mateja Dren, odvetnica v Odvetniški pisarni Kanalec, Dren, Rovšek, Srše d. o. o.
09:35 - 10:10
Pasti unovčevanja bančnih garancij v pogodbah iz javnih naročil
mag. Maja Koršič Potočnik, odvetnica v Odvetniški družbi Potočnik in Prebil o.p., d. o. o.
10:10 - 10:45
Merila za izbor pri javnem naročanju projektiranja, javnem naročilu gradnje in javnem naročilu nadzora
Milena Basta Trtnik, Bonorum d. o. o.
10:45 - 11:15
razprava z možnostjo zastavljanja konkretnih vprašanj
/
11:15 - 11:45
Odmor
/

5. Sekcija PRAVNO VARSTVO IN REŠEVANJE REVIZIJSKIH ZAHTEVKOV

11:45 - 12:20
Aktualna praksa Državne revizijske komisije v zvezi z vpogledom
Jaka Grabeljšek, Altus consulting d.o.o.
12:20 - 12:55
Predhodno opozorilo naročniku kot pogoj za aktivno legitimacijo vlagatelja ter plačilo revizijske takse
Tadeja Pušnar, članica Državne revizijske komisije
12:55 - 13:30
Kaj bo prinesla sprememba ZPVPJN pri odločanju o revizijskih zahtevkih
mag. Urška Skok Klima, Direktorat za javno naročanje pri Ministrstvu za javno upravo
13:30 - 14:15
Razprava z možnostjo zastavljanja konkretnih vprašanj iz sekcij obeh dni
/
14:15 - 14:30
Zaključek in zahvala udeležencem
/

PRIJAVA in KOTIZACIJA

Dnevi prakse javnih naročil bodo potekali v sredo 29. in četrtek 30. marca 2017 v Laškem, kongresni center Thermana park Laško.

Prijave sprejemamo s spletno prijavnico, po faksu 01 425 14 18 ali po pošti.

PLAČILO

Na podlagi poslane prijavnice vam bomo izstavili predračun, ki ga je treba poravnati pred izvedbo dogodka. Plačilo je pogoj za udeležbo na kongresu. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.

KOTIZACIJA

Kotizacija za udeležbo na Dnevih prakse javnih naročil 2017 je 288,00EUR (brez DDV).

V ceno so poleg udeležbe na srečanju vključeni gradivo predavanj, kosilo prvi dan srečanja, družabni večer, pogostitev med odmori in potrdilo o udeležbi.

POPUSTI

20% popust za naročnike storitve UL info tok.

10% popust za zgodnjo prijavo. Velja za prijave do 1. marca 2017.

10% popust za 2 ali več udeležencev.

Popusta za zgodno prijavo in za 2 ali več udeležencev se med seboj seštevata. Popust za naročnike storitve UL info tok se ne sešteva z ostalimi popusti.

PRIJAVNICA

 

VSE INFORMACIJE

po telefonu pri Klavdiji Križaj, tel.: 01 200 18 51

e-pošta: klavdija.krizaj@uradni-list.si ali seminarji@uradni-list.si

naslov: Uradni list Republike Slovenije, d. o. o., Dunajska cesta 167, 1000 Ljubljana

ODJAVA

Za odjave prejete po 28. marcu 2017 ali v primeru neudeležbe na dogodku ne vračamo kotizacije.

Pisne odjave upoštevamo do 23. marca 2017 pri kasnejši odjavi zaračunamo 20 % kotizacije za administrativne stroške.

Ob morebitni neudeležbi brez predhodne odjave ne vračamo kotizacije.

Nastanitev

 
Cene vključujejo DDV
81,00 EUR
(Enoposteljna soba)
Hotel Thermana Park Laško
Cene vključujejo DDV
75,57 EUR
(Dvoposteljna soba)
Hotel Thermana Park Laško

tel. št.: 03 4232 200

E-naslov:info@thermana.si

Spletna stran:http://www.thermana.si

Pravočasno si rezervirajte nastanitev in pri rezervaciji navedite sklic Dnevi praktične uporabe ZJN-3, da boste deležni najugodnejše ponudbe.

Lokacija

Thermana park Laško, Zdraviliška cesta 6, 3270 Laško
 

Pokrovitelji

Vabimo vas, da se nam pridružite na 1. Dnevih prakse javnih naročil, ki bodo 29. in 30. marca 2017 v kongresnem centru Thermana park Laško in s tem izkoristite priložnost za predstavitev vaših izdelkov in storitev predstavnikom ponudnikov in naročnikov, ki aktivno sodelujejo v postopkih javnega naročanja.

Za podrobnejše informacije o vseh možnostih sodelovanja nas pokličite na telefonsko številko: 01 200 18 34 (Tanja Kuhar)  in 01 200 18 56 (Ana Wagner) ali nam pišite po elektronski pošti tanja.kuhar@uradni-list.si in ana.wagner@uradni-list.si.

Cenik pokroviteljstva in možnosti predstavitve

Za sodelovanje in podporo pri izvedbi kongresa se zahvaljujemo našim poslovnim partnerjem:

POKROVITELJI

URADNA KAVA DOGODKA

MEDIJSKI POKROVITELJI

Odmevi po dogodku

slikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslika